10 Aralık 2010

HİNDİSTAN CEVİZLİ KURABİYE...

           Eveeeettt...Bu benim ilk yazım ve ilk tarifim.Arkadaşımla nasıl blog sayfası kurarız derken ve hiç bir plan yapmadan bu sayfayı kurmuş olduk.Sürekli HÜNERLİ BAYANLAR ve CAFE FERNANDO'yu takip ediyordum.
           Evde, okul dışında bir sürü boş zamanım olduğu için kendimi uzun bir zaman önce pasta ve yemek işine verdim.Sonra yaptıklarımı küçük küçük paketlere koymaya başladım tabi ki ailemin ve arkadaşlarımın yanlarına giderken onlara böyle küçük aslında çok büyük ve lezzetli hediyeler götürmeye başladım.Eeeee hadi yeter bu kadar laf başlayalım kurabiyeye:))))Bu arada baştan söyleyeyim alttaki tarife ek olarak tarçında koydum (1 tatlı kaşığı.) sizde koyabilirsiniz.
          
            Hindistan Cevizli Kurabiye

 
           Malzemeler: 
 
                   -3 yemek kaşığı tereyağ,
                   -1su bardağı pudra şekeri,
                   -1 çay bardağı süt,
                   -1 çay bardağı hindistan cevizi,
                   -1 çay bardağı damla çikolata,
                   -1 paket kabartma tozu,
                   -1 paket vanilya,
                   -2 su bardağı un.
          İlk önce oda ısısında yumuşamış tereyağını,pudra şekerini iyice yoğurun.Daha sonra içine un ve damla çikolata hariç diğer tüm malzemeleri koyup yoğurmaya devam edin.Yoğurma aşaması bittikten sonra damla çikolatalarını ve unuda ilave edin.
          İstediğiniz şekilleri verip.Evinizde bulunan fırının ayarına göre, önceden ısıtılmış 180-200 derece fırında 20-25 dakika pişirin.Çıktıktan sonra biraz soğuyup servis yapabilirsiniz.Şimdiden herkese afiyet olsun.

        
    
        ÖNERİ:Kurabiyeleri yeşil çay,salep veya orta şekerli bir kahve ile yiyebilirsiniz:)



1 yorum:

  1. Tebrik ederim Handan'cığım. Hindistan cevizli kurabiye tarifini deneyeceğim. Başarılar...

    YanıtlaSil