16 Aralık 2010

YE DE ÖYLE...:))))) (BADEMLİ,SOYA SOSLU PATLICAN SALATASI.)

          Ye de öyle... (Bademli,soya soslu patlıcan salatası.)


          Sanırım herkes tarifin adını merak ediyor.Ben olsam bende merak ederdim.Bugün 2 arkadaşımla yemek yiyorduk.Bir kaşık bu salatadan aldı ve adı ne diye sordu bende birden '' ye de öyle ''dedim ve adı öyle kaldı.Asıl adı parantez içinde yazıyor.Neyse hadi başlayalım tarife...:)

          Malzemeler;

             -3 veya 4 adet patlıcan,
             -1 adet kırmızı biber,
             -3 yemek kaşığı yoğurt,
             -1 yemek kaşığı  mayonez,
             -2 veya3 Diş Sarımsak,
             -1 Çay bardağı badem rendesi,
             -1 Yemek Kaşığı Zeytinyağ,
             -Tuz ve pul biber,
             -1 Yemek kaşığı soya sosu.

         Yapılışı;
             Patlıcanları ve biberi közleyin. Kabuklarını soyup, küçük küçük doğrayın.Başka bir kasede yoğurt, mayonez, yağ, tuz,badem rendesi,doğranmış sarımsağı ve soya sosunu iyice karıştırın.
             Yoğurtlu karışıma, patlıcan ve biberleri ekleyin, karıştırın.İstediğiniz gibi süsleyip servis edin.Ben bütün bademler koymayı tercih ettim.Salatanın biraz soğuk olmasına dikkat edin.Afiyet olsun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder